x تبلیغات
طراحی سایت

چگونه یک الگوی طرح کلی طراحی وب سایت ایجاد کنیم

طراحی سایت

طراحی وب سایت چیزی نیست که شما بدون برنامه ریزی استراتژی از قبل به آن دست بزنید. آیا می‌دانستید طراحی وب سایتی که به راحتی مرور می‌کنید، فرآیند فکری زیادی را پشت سر گذاشته است؟ چه برای پروژه طراحی وب سایت داخلی شما باشد و چه در مورد هدف قرار دادن مشتریان، ترسیم یک طرح کلی به شما یک نقشه راه برای ادامه راه می دهد. حتی، هر توسعه دهنده طراحی وب سایت باید این استراتژی را قبل از شروع یک پروژه طراحی وب سایت تمرین کند. اما اینجا این سوال پیش می آید که چگونه؟ در اینجا قصد داریم در مورد آناتومی یک طراحی وب سایت و نکاتی برای ایجاد یک الگوی کلی بحث کنیم. 1. به ریشه هدف بروید آیا می دانید برای چه چیزی طراحی وب سایت می کنید؟ شما نمی توانید در راهی بروید که به مقصد شما منتهی نمی شود، می توانید؟ بنابراین علاوه بر داشتن توضیحاتی در مورد طراحی وب سایت ، باید از انتظاراتی که از طراحی وب سایت دارد نیز مطلع باشید. به عنوان مثال، بیایید در مورد یک طراحی وب سایت جدید صحبت کنیم. هدف آن چیست؟ آیا این هدف بازاریابی است یا برای ارائه بهترین تجربه خرید؟ چگونه می خواهید این اهداف را اندازه گیری کنید؟ یک طراحی وب سایت خوب طراحی وب سایتی نیست که درخشان ترین ویژگی ها را داشته باشد، بلکه طراحی وب سایتی است که عملکرد بهتری در طول دوره داشته باشد. و برای تعریف همه اینها، قبل از شروع کار طراحی وب سایت با مشتریان یا مافوق خود صحبت کنید. 2. نیازهای کسب و کار خود را با نیازهای کاربر متعادل کنید مشتریان یک لیست آرزو برای طراحی وب سایت جدید خود دارند. و، شما باید آن لیست آرزوها را دریافت کنید که شامل الزامات تجاری آنها است. فهرستی از نیازهای کسب و کار را با قرار دادن «ویژگی هایی برای انجام X کار باید داشته باشد» ایجاد کنید. از مشتری بخواهید که این وظایف «باید دارای توانایی» را از مهم ترین تا کمترین رتبه بندی کند. این به شما و مشتری شما کمک می کند تا اولویت ها را مشخص کنید. به یاد داشته باشید، همه ویژگی های ذکر شده در الزامات کسب و کار قرار نیست به وضعیت اولیه طراحی وب سایت تبدیل شوند. نه تنها زمان و پول، بلکه نیازهای کاربران نیز بر لیست ویژگی ها تأثیر می گذارد که آیا ویژگی های خاصی باید اضافه یا قطع شوند. پس از طوفان فکری سناریوهای مختلف و نیازهای کاربر که طراحی وب سایت باید داشته باشد، دوباره لیست را مرور کنید و به تنهایی به هر ویژگی امتیاز دهید. این ویژگی باید اولویت های کاربر را در نظر بگیرد. همچنین، ویژگی هایی را که فکر می کنید کاربران دوست دارند ببینند را فهرست کنید.

ادامه مطلب:

5 نکته برای تست بارگذاری موثر طراحی وب سایت

طراحی سایت

دنیای تجارت آنلاین مملو از داستان‌هایی از طراحی وب ‌سایت‌هایی است که توانسته‌اند تعداد زیادی ترافیک به دست آورند و پس از آن نتوانسته‌اند این بار را تحمل کنند. برخی از طراحی وب سایت‌ ها بهبود می‌یابند، اما به طور کلی هنگامی که یک طراحی وب سایت‌ از کار می‌افتد، معمولاً نیاز به مداخله دستی برای بازگرداندن آن به سرویس دارد. این می تواند هزینه های زیادی را برای یک شرکت به همراه داشته باشد، زیرا خرابی طراحی وب سایت‌ اغلب بدون هشدار و در زمان هایی از روز و هفته که تکنسین های واجد شرایط برای بازیابی خدمات در دسترس نیستند اتفاق می افتد. راه حل این مشکل این است که طراحی وب سایت‌ خود را بارگذاری کنید. این فرآیند در واقع هیچ تفاوتی با هر نوع تست نرم افزار دیگری ندارد. شما به سادگی نیاز دارید که طراحی وب سایت‌ را تحت شرایطی که برای شبیه سازی شرایط دنیای واقعی تا حد امکان طراحی شده است، راه اندازی کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد تا مطمئن شوید که روند آزمایش شما تا آنجا که می تواند موثر باشد. 1. حداقل یک شکست را شبیه سازی کنید قانون در هر پروژه مهندسی طراحی وب سایت‌ این است که شکست باید هر چه زودتر و با صدای بلند ممکن اتفاق بیفتد. شکست بی‌صدا که روزی اتفاق می‌افتد، آفت هر پروژه‌ای است که به دقت، فناوری یا مهندسی پیچیده بستگی دارد. اطلاعاتی که از یک شکست جمع آوری می کنید، ضعف های سیستم شما را آشکار می کند. هنگامی که بدانید کجای سیستم مستعد خرابی است، می توانید تعمیرات را هوشمندانه انجام دهید و مشکلات بعدی را کاهش دهید.

ادامه مطلب:

چالش های فعلی طراحی UX برای اتومبیل های بدون راننده

طراحی سایت

خودروهای خودران یک اختراع 100 ساله بوده است. حداقل از دهه 1920، خودروسازان با وسایل نقلیه ای که خودشان رانندگی می کنند آزمایش کرده اند. امروزه وسایل نقلیه خودران یک واقعیت است - اما به چه قیمتی؟ نگاهی به برخی از چالش‌های طراحیUX در طراحی وب سایت بیندازید که هنوز این نوآوری‌های پیشگامانه را تهدید می‌کند و توسعه ‌دهندگان طراحی وب سایت برای غلبه بر آنها چه می‌کنند. مشکلات قابل توجه طراحی UX و UI در طراحی وب سایت در خودروهای بدون راننده را بررسی کنید اعتماد راننده یکی از اصلی ترین مسائل UX در طراحی وب سایت است که خودروهای خودران امروزه با آن مواجه هستند. رانندگی در حال حاضر یک کار پرخطر است و سالانه هزاران کشته در تصادفات وسایل نقلیه رخ می دهد. اعتماد چیزی نیست که وسایل نقلیه بدون راننده به راحتی به دست آورند. اما اعتماد تنها مشکل طراحی UI/UX نیست. چندین مشکل UX در طراحی وب سایت به عنوان دست اندازهای احتمالی در جاده برای اتومبیل های خودران عمل می کند. اگرچه این فناوری با نرخ هایی که قبلا غیرممکن تصور می شد در حال توسعه است، یکپارچه سازی به دور از یکپارچگی بوده است. دغدغه های اصلی به سوالاتی مانند: آیا خودروها می توانند با خیال راحت رانندگی کنند؟ آیا انسان ها آماده اعتماد به خودروهای خودران هستند؟ آیا طرح ها باعث ایجاد اعتماد در رانندگان می شود؟ همانطور که می بینید، اعتماد موضوع اصلی در ذهن توسعه دهندگان UI/UX در طراحی وب سایت است. ایمن و قابل اعتماد بودن طراحی بسیار مهم است، اما باید بر رانندگان محتاط نیز پیروز شود. توسعه دهندگان طراحی وب سایت می توانند فناوری بدون راننده را کاملاً بهینه کنند، اما بدون تمایل کاربران به استفاده از این وسایل نقلیه، آینده این فناوری تاریک است. این بر عهده طراحان UX و UI در طراحی وب سایت است که با چالش هایی که ممکن است پذیرش گسترده خودروهای هوشمند بدون راننده را متوقف کنند، مقابله کنند و راه حل هایی ارائه دهند که هم ایمن هستند و هم اعتماد به این فناوری را تقویت می کنند.

ادامه در لینک زیر:

نحوه انتخاب بین یک فریلنسر یا یک آژانس طراحی وب سایت

طراحی سایت

اولین تصمیم مهمی که هنگام شروع یک پروژه طراحی وب سایت باید بگیرید این است که یک فریلنسر استخدام کنید یا یک آژانس طراحی وب سایت. انتخاب صحیح یک تصمیم ساده نیست. با این حال، چند چیز وجود دارد که می توانید برای رسیدن به راه حلی که به بهترین وجه با نیازها و اهداف شما مطابقت دارد، ارزیابی کنید. شکی نیست که چه تصمیم بگیرید که با یک فریلنسر یا یک آژانس طراحی وب سایت بروید، ممکن است افراد بسیار ماهری پیدا کنید که می توانند محصولات خوش ساخت را ارائه دهند. با این وجود، اندازه و هدف پروژه طراحی وب سایت شما، از جمله مدت زمانی که می خواهید به آن اختصاص دهید، همه عوامل ارزشمندی هستند که در انتخاب درست نقش دارند. بنابراین، اجازه دهید مزایا و معایب استخدام یک فریلنسر یا آژانس طراحی وب سایت را در نظر بگیریم. فریلنسر در مقابل آژانس طراحی وب سایت: رویکرد پروژه طراحی وب سایت هر پروژه طراحی وب سایت موفق با گذاشتن یک پایه محکم شروع می شود. انتظارات شما از محصول نهایی باید از همان ابتدا به وضوح مشخص شود. در این صورت، پروژه طراحی وب سایت می تواند به طور موثر در جهت درست و با سرعت کامل پیشرفت کند و از ناامیدی و اتلاف بی مورد زمان و هزینه جلوگیری کنید. با این حال، تعیین نحوه عملکرد یک محصول طراحی وب سایت برای دستیابی به هدف نهایی شما ممکن است برای بسیاری چالش برانگیز باشد و روشی که یک آژانس طراحی وب سایت یا یک فریلنسر از شما در این مرحله پشتیبانی می کند متفاوت است. به عنوان مثال، QPSoftware از فرآیند مدل اصلی برای انجام پروژه های طراحی وب سایت استفاده می کند. فرآیند مدل اصلی شامل تجزیه و تحلیل مدل کسب و کار شما، اهداف اصلی شما و تحولات احتمالی آینده شما است. این امر مستلزم طوفان فکری قابل توجهی توسط تیمی از متخصصان طراحی وب سایت است که مشخص کنند چه نوع محصولی به بهترین وجه به کسب و کار شما خدمت می کند و به نتایج پیش بینی شده می رسد.

ادامه مطلب:

بهترین دوره های آنلاین طراحی وب سایت در سال 2021

طراحی سایت

طراحی وب سایت به تازگی به یکی از مهمترین جنبه های هر کسب و کاری در سراسر جهان تبدیل شده است. اکثر کارفرمایان و مدیران استخدام هنگام تصمیم گیری در مورد استخدام یک طراح وب سایت به دنبال درک خوبی از UI و UX هستند. افراد بیشتری به دنبال یادگیری نحوه عملکرد UI/UX، نحوه تسلط بر HTML یا استفاده از سایر ابزارهای طراحی وب سایت هستند. دلیل این تقاضا البته به موازات افزایش تعداد مشاغلی است که به این مهارت های طراحی وب سایت نیاز دارند. اگر تصمیم به ثبت نام در دوره های طراحی وب سایت دارید، ممکن است یاد بگیرید که چگونه از بهترین ابزار طراحی وب سایت استفاده کنید. از آنجایی که تقاضا به سرعت در حال افزایش است، ممکن است دوره‌های طراحی وب سایت واکنش‌ گرای زیادی را به صورت آنلاین و آفلاین پیدا کنید. در حالی که برخی از آنها توسط طراحان طراحی وب سایت بسیار حرفه ای ارائه می شوند، برخی از آنها ممکن است صرفاً اتلاف وقت و پول باشند. برای جلوگیری از آن، ما تحقیقات زیادی انجام داده‌ایم و بهترین 11 دوره طراحی وب سایت را که می‌توانید در آن شرکت کنید و به عنوان طراحی وب سایت با مهارت بالا فارغ‌التحصیل شوید، پیدا کرده‌ایم. هر کدام از آنها یک دوره بسیار حرفه ای هستند و اگر شما یک بازاریاب یا طراح وب سایت هستید که به دنبال یکی برای بهبود خود هستید، ممکن است پس از نگاهی به آنها تصمیم بگیرید. در اینجا 11 تا از بهترین دوره طراحی وب سایت در سال 2021 آورده شده است. 11 دوره برتر طراحی وب سایت از بهترین ارائه دهندگان دوره

ادامه مطلب:

تاکتیک های موثر برای ایجاد سرنخ از طریق صفحات فرود در سال 2020

طراحی سایت

برای همه چیز اولین بار وجود دارد - و بالاخره زمان اولین پروژه طراحی وب سایت شما فرا رسیده است! در حالی که اجرای اولین کنسرت شما به خودی خود موفقیت بزرگی است، راضی نگه داشتن اولین مشتری شما مستلزم مجموعه ای کاملا متفاوت از مهارت ها است. شما فقط یک طراح طراحی وب سایت نیستید - شما یک مدیر پروژه هستید، و ارائه یک تجربه عالی از خدمات مشتری برای برنده شدن در تجارت تکراری مشتریانتان ضروری است، بنابراین باید از همان روز اول هدف خود را برای طراحی وب سایت داشته باشید. اما از کجا باید طراحی وب سایت را شروع کرد؟ ممکن است مدیریت پروژه را در مدرسه یاد نگرفته باشید، بنابراین مایلیم چند نکته را ارائه دهیم. اینفوگرافیک زیر هر مرحله از فرآیند طراحی وب سایت را از ابتدا تا انتها نشان می دهد. اولین مرحله یک پروژه طراحی وب سایت، یادگیری خواسته های مشتری است: اهداف کلی او، هدف طراحی وب سایت، مخاطبان او، ویژگی های مورد نیاز او. به یاد داشته باشید، این پروژه طراحی وب سایت اوست، نه شما. شما اینجا هستید تا دیدگاه او را زنده کنید - و امیدواریم که بینش های خلاقانه ای ارائه دهید که طراحی وب سایت را حتی بهتر از آنچه او تصور می کرد، می کند. شما باید اهداف مشتری خود را از قبل بشناسید، زیرا به این ترتیب بودجه را تعیین خواهید کرد. بعد، بودجه و جدول زمانی را در یک توافق نامه کتبی مشخص کنید. این توافقنامه، مشتری شما را در کنار قرارداد نگه می دارد، اما شما را نیز مسئول می داند. بنابراین شما انتظارات را از قبل تعیین کرده اید - عالی! حالا باید کمی تحقیق کنید. بخشی از کار شما تعیین بهترین تجربه کاربری ممکن برای طراحی وب سایت است و این معمولاً به معنای ایجاد پرسونای کاربر برای تعیین چگونگی برآورده کردن نیازهای کاربران در طراحی وب سایت هدف است. هر طراحی وب سایت عالی هدفی را دنبال می کند و آن هدف را تا حد ممکن تسهیل می کند، بنابراین این چیزی است که شما می خواهید ارائه دهید! حداقل، ما فکر می کنیم که شما این کار را می کنید. چارچوبی که از این همه تحقیق و برنامه ریزی حاصل می شود کمک می کند تا برنامه های خود را برای مشتری خود روشن کنید. مدیریت بازخورد وایرفریم مشتری شما می تواند چالش برانگیز باشد، اما در اینجا یک قانون سرانگشتی وجود دارد: اگر او پیشنهادی ارائه می دهد که فکر می کنید به زیبایی یا عملکرد طراحی وب سایت آسیب می رساند، به شیوه ای مودبانه و حرفه ای عقب نشینی کنید – در نهایت، مشتری اینطور نیست. او فقط برای مهارت های شما هزینه می کند، بلکه برای آموزش و تخصص شما هزینه می کند. اما در نهایت، این طراحی وب سایت اوست، نه مال شما. نظرات حرفه ای خود را با خواسته های مشتری خود متعادل کنید و بدون آسیب از این مرحله عبور خواهید کرد.

ادامه مطلب:

10 گرایش برتر طراحی گرافیک که در سال 2020 باید به آنها توجه کرد

طراحی سایت

به قول خود طراح تحسین شده میلتون گلیزر، «سه پاسخ به یک قطعه طراحی وب سایت وجود دارد: بله، نه و عجب! عجب کسی است که باید هدفش را گرفت.» این مقاله به طراحان طراحی وب سایت کمک می کند تا بیشتر WOWبشنوند. با به روز نگه داشتن آنها با آخرین گرایش های طراحی گرافیک. با توجه به مزیت های بصری نسبت به متون، طراحی های گرافیکی طراحی وب سایت و لوگو همیشه جنبه های مهمی برای هر برند موفقی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود بوده است. با این حال، در دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم، مردم انتظار تغییر، نوآوری و خلاقیت را در آنچه می بینند دارند. از این رو، این یک کار چالش برانگیز برای طراحان طراحی وب سایت است که خارج از چارچوب فکر کنند و گرافیک ها را به شیوه ای شگفت انگیز ارائه دهند که یک عامل WOW در بین مخاطبان ایجاد کند. مردم دیگر نمی‌خواهند گرافیک‌های پیش پا افتاده، تصادفی یا بدون سرنخ را ببینند. آنها مایلند با گرافیک ها، آرم ها و تصاویری که به طور موثر با آنها ارتباط برقرار می کنند، ارتباط برقرار کنند. در اینجا برخی از گرایش های طراحی گرافیک طراحی وب سایت برای سال 2020 آورده شده است که مطمئناً عامل "وای" را در بین مخاطبان ایجاد می کند: طرح‌بندی‌های غیرآشنا تقاضا در طراحی وب سایت را افزایش خواهند داد سادگی کلید محبوبیت طراحی وب سایت خواهد بود تغییر رنگ ها و گرادیان های قابل توجه به جریان اصلی در طراحی وب سایت تبدیل خواهند شد روند واضح: جلوه های کیهانی و سایه های آبی در طراحی وب سایت فلزات بر طرح ها تسلط خواهند داشت بازگشت به حالت گذشته نگر: دو آهنگ پررنگ در طراحی وب سایت اصالت طراحی وب سایت همچنان برنده است: متون ترسیم شده با دست محبوبیت خود را حفظ می کنند Life in Technicolour: فونت های رنگی در طراحی وب سایت در همه جا هستند رشد عظیم گیف ها و فیلم های سینمایی در طراحی وب سایت عشق به نوستالژی: موضوعی تکراری در سال 2020

ادامه مطلب:

چگونه یک پروژه طراحی وب سایت راه اندازی کنیم

طراحی سایت

برای همه چیز اولین بار وجود دارد - و بالاخره زمان اولین پروژه طراحی وب سایت شما فرا رسیده است! در حالی که اجرای اولین کنسرت شما به خودی خود موفقیت بزرگی است، راضی نگه داشتن اولین مشتری شما مستلزم مجموعه ای کاملا متفاوت از مهارت ها است. شما فقط یک طراح طراحی وب سایت نیستید - شما یک مدیر پروژه هستید، و ارائه یک تجربه عالی از خدمات مشتری برای برنده شدن در تجارت تکراری مشتریانتان ضروری است، بنابراین باید از همان روز اول هدف خود را برای طراحی وب سایت داشته باشید. اما از کجا باید طراحی وب سایت را شروع کرد؟ ممکن است مدیریت پروژه را در مدرسه یاد نگرفته باشید، بنابراین مایلیم چند نکته را ارائه دهیم. اینفوگرافیک زیر هر مرحله از فرآیند طراحی وب سایت را از ابتدا تا انتها نشان می دهد. اولین مرحله یک پروژه طراحی وب سایت، یادگیری خواسته های مشتری است: اهداف کلی او، هدف طراحی وب سایت، مخاطبان او، ویژگی های مورد نیاز او. به یاد داشته باشید، این پروژه طراحی وب سایت اوست، نه شما. شما اینجا هستید تا دیدگاه او را زنده کنید - و امیدواریم که بینش های خلاقانه ای ارائه دهید که طراحی وب سایت را حتی بهتر از آنچه او تصور می کرد، می کند. شما باید اهداف مشتری خود را از قبل بشناسید، زیرا به این ترتیب بودجه را تعیین خواهید کرد. بعد، بودجه و جدول زمانی را در یک توافق نامه کتبی مشخص کنید. این توافقنامه، مشتری شما را در کنار قرارداد نگه می دارد، اما شما را نیز مسئول می داند. بنابراین شما انتظارات را از قبل تعیین کرده اید - عالی! حالا باید کمی تحقیق کنید. بخشی از کار شما تعیین بهترین تجربه کاربری ممکن برای طراحی وب سایت است و این معمولاً به معنای ایجاد پرسونای کاربر برای تعیین چگونگی برآورده کردن نیازهای کاربران در طراحی وب سایت هدف است. هر طراحی وب سایت عالی هدفی را دنبال می کند و آن هدف را تا حد ممکن تسهیل می کند، بنابراین این چیزی است که شما می خواهید ارائه دهید! حداقل، ما فکر می کنیم که شما این کار را می کنید. چارچوبی که از این همه تحقیق و برنامه ریزی حاصل می شود کمک می کند تا برنامه های خود را برای مشتری خود روشن کنید. مدیریت بازخورد وایرفریم مشتری شما می تواند چالش برانگیز باشد، اما در اینجا یک قانون سرانگشتی وجود دارد: اگر او پیشنهادی ارائه می دهد که فکر می کنید به زیبایی یا عملکرد طراحی وب سایت آسیب می رساند، به شیوه ای مودبانه و حرفه ای عقب نشینی کنید – در نهایت، مشتری اینطور نیست. او فقط برای مهارت های شما هزینه می کند، بلکه برای آموزش و تخصص شما هزینه می کند. اما در نهایت، این طراحی وب سایت اوست، نه مال شما. نظرات حرفه ای خود را با خواسته های مشتری خود متعادل کنید و بدون آسیب از این مرحله عبور خواهید کرد.

ادامه مطلب:

10 ایده برتر لوگو آژانس دیجیتال برای طراحان

طراحی سایت

به عنوان یک فکر بعدی تلقی می شود اما در اولویت است، شما آن را لوگو می نامید و ما آن را «هویت برند شما» می نامیم. هر روز با هزاران لوگو مواجه می شوید، اما چند تا از آنها را به خاطر دارید؟ به سختی، 5. به این دلیل که بقیه لوگوها فاکتور wow را ندارند یا آنقدر به هم ریخته هستند که توسط نورون های شما به خاطر سپرده نمی شوند. به خواندن ادامه دهید و شاید بتوانید برای ایجاد ایده های لوگوی جدید الهام بگیرید. سه پاسخ به یک قطعه طراحی وجود دارد: بله، نه، و WOW!. Wow آنی است که باید هدفش را گرفت. میلتون گلیزر هدف از طراحی لوگو در طراحی وب سایت عالی القای احساس خلاقیت، تخیل، زیبایی و شوخ طبعی فوق العاده است. همه این عوامل در کنار هم قرار می گیرند تا حس درخشندگی را ایجاد کنند. آنها به شرکت ها کمک می کنند تا نام تجاری خود را به خوبی در ذهن کاربران خود ثبت کنند و در نهایت آنها را به یاد ماندنی کنند. آیا می دانید که برندها با طراحی لوگوی رنگی در طراحی وب سایت شاهد افزایش 80 درصدی شناخت برند بوده اند؟ با این حال، طراحی لوگوی خلاقانه در طراحی وب سایت و درخشان چندان ساده نیست. تحقیقات و زمان زیادی وجود دارد که باید صرف شود، صدها پیش نویس باید تهیه شود. علاوه بر این، درک این نکته نیز مهم است که در حالی که یک لوگو در طراحی وب سایت از نظر جذب کاربران مناسب وزن زیادی دارد، این نیز درست است که در سال‌های آینده، هم طراحی لوگو در طراحی وب سایت و هم برندسازی تغییر گسترده‌ای را در روند تجربه خواهند کرد. چرا؟ خب، این ساده است. از زمانی که در سال 2016 وبگردی موبایل در طراحی وب سایت در صدر جستجوهای دسکتاپ قرار گرفت، دنیای دیجیتال مارکتینگ چرخشی 360 درجه را تجربه کرد. امروزه، شرکت‌ها اولویت دارند که چیزهای زیبا و بی‌نهایت خلاقانه در صفحه ‌نمایش‌های کوچک ‌تر بنظر برسند و فوراً کاربران را مجذوب خود کنند. طراحان طراحی وب سایت اکنون در جستجوی مداوم هستند تا روندهای طراحی لوگوی ساده در طراحی وب سایت را پیاده سازی کنند، و همه چیز را به شکلی باشکوه برای تناسب با چشم انداز دیجیتال فعلی هماهنگ کنند. این طراحان طراحی وب سایت از بسیاری از نوآوری‌های فناوری در استراتوسفر دیجیتال نهایت استفاده را می‌برند و خود و برندهایی را که برای آنها طراحی می‌کنند به آینده سوق می‌دهند. با توجه به این موضوع، در زیر به برخی از روندهای طراحی لوگوی طراحی وب سایت باورنکردنی اشاره شده است که می توانید از آنها الهام بگیرید.

ادامه مطلب:

نحوه ارائه ایده‌های جدید طراحی وب ‌سایت به مشتریان Mockup Page را کاوش کنید

طراحی سایت

ارائه ایده های جدید طراحی وب سایت به مشتریان در سال 2019 با راه اندازی Mockup Page کمی آسان تر شد. این پلت فرم SaaS آژانس های دیجیتال طراحی وب سایت را قادر می سازد تا به سرعت ایده های جدید طراحی وب سایت را به مشتریان کاوش و ارائه کنند. این سناریو را تصور کنید: شما در حال ملاقات با مشتری هستید و طراحی وب سایت او را در مرورگر باز می کنید. با هم صفحه طراحی وب سایت را به سمت بالا و پایین حرکت می‌دهید و ایده‌های مختلف را بررسی و بحث می‌کنید. این ایده‌ها را در یک صفحه طراحی وب سایت برای جلسه تیمی بعداً ثبت می‌کنید. حالا یک جنبه را تغییر می دهیم. هنگامی که طراحی وب سایت آنها را باز کردید، یک برگه جدید باز کنید و به صفحه Mockup طراحی وب سایت وارد شوید. آدرس صفحه طراحی وب سایت را در آنجا وارد کنید. صفحه طراحی وب سایت را در پنجره مرورگر بارگیری می کند اما اکنون قابل ویرایش است و می توانید محتوا را تغییر دهید. اکنون در کنار هم صفحه طراحی وب سایت فعلی و یک کپی قابل ویرایش را دارید که می توانید در لحظه تغییر دهید. Ramp Up The Engagement این سطح جدیدی از تعامل برای مشتری است. آنها نه تنها می‌توانند ایده‌های خود را مطرح کنند، بلکه حتی می‌توانند تغییراتی در ماکت ایجاد کنند. این یک راه قدرتمند برای تقویت رابطه است. اما ما بیشتر از این کار می کنیم. ما همچنین در حال کاهش شانس افرادی هستیم که پس از بحث درباره یک ایده متفاوت تصور کنند، که ممکن است اتفاق بیفتد. مشاهده شکل گرفتن یک ایده در ماکت، نشانه روشنی از اینکه پس از انتشار چگونه به نظر می رسد، ارائه می دهد. و به تعبیر یک جمله عالی ... "آنچه در صفحه موکاپ طراحی وب سایت اتفاق می افتد در صفحه موکاپ طراحی وب سایت باقی می ماند". هیچ چیزی در Mockup Page ایجاد شده روی طراحی وب سایت زنده تأثیر نمی گذارد. ماکت ها با هم در یک CDN جداگانه میزبانی می شوند.

ادامه مطلب:

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 صفحه بعد