x تبلیغات
طراحی سایت

تصاویر وب سایت و بهینه سازی برای سئو

طراحی سایت

تصاویر منقش مهمی را در طراحی وب سایت دارند. در دوران شروع وب بیشتر وب سایت ها ماهیت متنی داشتند و در آنها خبری از تصاویر و گرافیک بالا نبود ولی با رشد روز افزون وب ابزارهای مالتی مدیا و پهنای باند اینترنت روند استفاده از تصاویر در وب سایت گسترش پیدا کرد و امروزه یکی از عناصر جدایی ناپذیر وب سایت ها است. اکر وب سایتی فاقد تصویر و یا عناصر گرافیکی باشد، دیگر دارای هیچ جذابیتی نخواهد بود و به سرعت کاربران خود را از دست خواهد داد. استفاده از تصاویر در وب سایت ضروری است ولی باید مواردی را برای سئو سایت در نظر داشت.

ادامه مطلب:

طراحی سایت املاک

طراحی سایت

امروزه با گسترش اینترنت، مخاطبان برای رفع سوالات و ابهامات خود، سعی دارند در ابتدا پاسخ خود را در فضای مجازی پیدا کنند. بنابراین هر کسب و کاری نیازمند این است که به گونه ای در فضای مجازی و اینترنت فعالیت داشته باشد تا در بازار رقابت نسبت به رقبای خود عقب نیوفتند. طراحی سایت املاک یکی از بهترین کار ها برای بنگاه های معاملاتی و بنگاه های املاک و مشاورانی که در زمینه فروش و رهن و اجاره ملک و باغ و... هستند، است. این افراد با طراحی سایت املاک به راحتی می توانند پاسخگوی کامل مشتریان خود باشند. ما با طراحی سایت های املاک و سایت هایی مشابه شیپور، دیوار و.. می توانیم این گزینه را در اختیار افرادی که در زمینه املاک فعال هستند، بگذاریم تا مستقیما با مشتری در ارتباط باشند.

ادامه مطلب:

بلوک های رنگی در طراحی وب سایت

طراحی سایت

استفاده از بلوک های رنگی کاری بسیار سخت در طراحی وب سایت می باشد. اما با این حال باید حتما در انتخاب رنگ دقت فراوان داشت زیرا مخاطبان شما انسان هستند و دارای حس و احساسات هستند، نه یک موجود رباتی بدون احساسات. بهتر است قبل از طراحی وب سایت، ابتدا فرهنگ، جنسیت، و سن مخاطب خود مطمئن شوید زیرا این، یک امر واکنشی است. چند نکته را به یاد داشته باشید:

ادامه مطلب:

چرا باید به سئو اهمیت دهیم

طراحی سایت

به نظر شما برای اینکه وب سایتمان بهتر دیده شود و کاربران بیشتری را به خود جذب کند، چه باید کرد؟

پاسخ این سوال در سئو سایت و بهینه سازی آن در وب سایت شما می باشد. سئو چیست؟

کلمه سئو یا SEO که مخفف شده کلمه ی (Search Engine Optimization) است به معنی بهینه سازی برای موتور های جستجو می باشد. از سئو برای بهبود عملکرد وب سایت شما در موتور های جستجو و جذب افراد و بازدید کنندگان و مشتریان به وب سایت شما استفاده می شود. در حقیقت برای اینکه مشتریان شما نیاز های خودشان را رفع کنند، در گوگل و یاهو و یا سایر موتورهای جستجو به دنبال آن می گردند

ادامه مطلب:

آشنایی با مفاهیم طراحی سایت

طراحی سایت

قبل از شروع طراحی سایت بهتر است با مفاهیم این حوزه آشنا شوید. هر حوزه دارای اصطلاحات و مفاهیم ویژه خود است. بدون آشنایی با این مفاهیم ممکن است روند کار شما دچار مشکلات زیادی شود. در اینجا شرح مختصری از مفاهیم حوزه طراحی سایت را ارائه می دهیم. دامنه دامنه نامی است که وب سایت شما با آن نمایش داده میشود. دامنه های مختلفی از قبیل com، net، org، gov و ir اکنون ثبت و ارائه می شوند. اینها تنها دامنه های موجود نیستند ولی مرسوم ترین آنها هستند. دامنه ها ابتدا معرف نوع شخصیت مالکان سایت ها بودند ولی امروزه این مفاهیم زیاد کاربرد ندارند. به عنوان مثال com برای شرکت ها، net برای شبکه های کاری، org برای سایت های دولتی و ir برای وب سایت های ایرانی ایجاد شده اند ولی این دسته بندی امروزه مراعات نمی شوند. دامنه ها بصورت یکساله یا چند ساله اجاره می شوند و باید بصورت یکتا باشند. اولویت با اولین درخواست کننده است. نامی که شما برای دامنه وب سایت خود انتخاب می کنید باید قبلا توسط شخص دیگری استفاده نشده باشد.

ادامه مطلب:

طراحی وب سایت هنری

طراحی سایت

طراحی وب سایت برای جامعه هنری کشور تاثیر زیادی در رشد و شکوفایی هنر در حوزه های مختلف دارد. هنرمندان زیادی در سراسر کشور فعالیت می کنند و با توجه به ماهیت کار و تمرکز زیاد در حوزه هنری که فعال هستند، امکان استفاده زیادی از فضا های تبلیغاتی و معرفی هنر و توانایی خود ندارند. بیشتر هنرمندان شخصیت های خاصی هستند که تمام قوای جسمی و ذهنی خود را در راستای ایجاد اثر های تاثیر گذار در جامعه استفاده می کنند. مطالعه و تحقیق در حوزه هنری را سر لوحه افزایش علم خود قرار می دهند. تمرکز زیاد این عزیزان در حوزه تخصصی و هنری باعث می گردد تا تمرکز کمتری در حوزه تبلیغات و معرفی آثار ارزشمند خود داشته باشند. طراحی سایت در حوزه هنری می تواند اولین گام بزرگ در جهت معرفی آثار و توانایی های هنرمندان عزیز باشد. وب سایت های هنری باید ویژگی های متفاوتی با سایر وب سایت های تجاری داشته باشد که در این مقاله به برخی از مهم ترین آنها اشاره می کنیم.

ادامه مطلب:

طراحی سایت قابل ارتقا

طراحی سایت

طراحی سایت موضوعی پویا است و نمی توان صرفا آن را با موضوعات دیگری مانند طراحی کاتالوگ و یا کارت ویزیت مقایسه کرد. طراحی سایت باید به گونه ای باشد که حتما قابل ارتقا بوده و بتوان در آینده موارد و عملکرد های جدید را به آن اضافه کرد. بدون در نظر گرفتن موضوع ارتقا سایت، فرآیند طراحی سایت دچار مشکل خواهد بود. بسیاری از افراد بدون توجه به موارد ارتقا آینده، اقدام به طراحی سایت با توجه به نیازمندی های کنونی خود می کنند و هیچ گونه موارد ارتقایی را از طراح سایت خود سوال نمی کنند، غافل از اینکه نیازمندی آنها در وب سایت شان با گذر زمان در حال تغییر خواهد بود. برای اینکه شما یک وب سایت قابل ارتقا داشته باشید نیازمند رعایت موارد زیر هستند.

ادامه مطلب:

تاثیر طراحی سایت در رشد کسب و کار ها

طراحی سایت

طراحی سایت به عنوان یک عنصر تبلیغاتی مفید و موثر در دنیای کسب و کار مدرن می تواند تاثیر زیادی در رونق کسب و کار ها و افزایش فروش و گردش مالی داشته باشد. رونق کسب و کار ها با تمرکز بر روش های تبلیغاتی و معرفی آن به افراد بیشتر افزایش می یابد. شیوه های تبلیغاتی مختلفی از گذشته برای توسعه تجارت استفاده میشده است. ولی در چند سال اخیر این شیوه ها تغییرات بنیادینی داشته اند و توسعه تکنولوژی و فناوری اطلاعات و ارتباطات توانسته است شیوه های مدرنی را در توسعه کسب و کار و افزایش بازار ارائه دهد. بدون در نظر گرفتن تغییرات قطعا فروش محصولات دچار مشکل خواهد شد و افراد منطبق بر بازار روز می توانند افراد غیر منطبق را کنار زده و خود رهبری بازار را به دست گیرند

ادامه مطلب:

طراحی سایت و نیازمندی های پشتیبانی وب سایت

طراحی سایت

طراحی سایت یک فرآیند پایان ناپذیری است. یک وب سایت از لحظه طراحی تا زمانی که فعال است نیازمند خدمات پشتیبانی فنی است. بسیاری از مشتریان طراحی سایت بر این باور هستند که ارائه خدمات طراحی سایت مانند چاپ یک کاتالوگ است و بعد از طراحی نیازی به دریافت خدمات از شرکت ارائه دهنده این خدمات وجود ندارد و وب سایت طراحی شده بصورت خودکار و بدون نیاز به فرآیند خاصی عملکرد و بهینه ای خواهد داشت. این تصور، یک تصور اشتباه است. زیرا ارائه خدمات طراحی سایت نیازمند زنجیره ای از فرآیند ها، تکنولوژی ها و تخصص ها در حوزه های مختلف است. برای داشتن یک وب سایت خوب شما نیازمند یک متخصص شبکه برای بهینه کردن اطلاعات دسترسی به وب سایت تان هستید. تنظیمات دامین نیم سرور Domain Name server یا همان DNS تنظیماتی هستند که شما برای دسترسی به وب سایت یا حتی اعتبارسنجی ( بخصوص در پنل جستجوگر گوگل، که امکان معرفی سایت و تنظیمات آن برای موتور جستجوگر گوگل را فراهم می کند ) استفاده می شود. عدم تنطیم درست این تنطیمات ممکن است وب سایت شما را کلا از دسترس خارج کند یا به درستی نمایش داده نشود.

ادامه مطلب:

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت امروزه یکی از روش های معرفی افراد،کسب و کار ها و سازمان ها است و روز به روز بر تعداد کسانی که اقدام به طراحی وب سایت می کنند افزوده می شود. زیرا با توسعه اینترنت و شبکه های اجتماعی هر روز افراد بیشتری برای یافتن نیاز های خود از اینترنت استفاده می کنند و این بستری جهت ارائه خدمات و محصولات ایجاد کرده است که در حال توسعه است.

ادامه مطلب:

صفحه قبل 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 صفحه بعد