x تبلیغات
طراحی سایت

هزینه های طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت دارای هزینه ها و زوایای پیدا و پنهانی است. هزینه های طراحی سایت را باید از دو جنبه در نظر گرفت.

1- هزینه های نقدی

هزینه های طراحی سایت شامل موارد مختلفی است و شما بر اساس سیاست کاری شرکتی که طراحی سایت را انجام می دهد، ممکن است این هزینه ها را بصورت یکجا و یا تفکیک شده پرداخت نمایید. به هر حال این هزینه ها، هزینه هایی هستند که شما باید برای داشتن وب سایت پرداخت کنید.

الف) هزینه طراحی سایت: هر شرکتی بر اساس تیم کاری، نرم افزار مورد استفاده، هزینه های جاری و سود شرکت بابت طراحی وب سایت و بارگزاری مطالب، مبلغی را به عنوان دستمزد دریافت می نماید. این هزینه ها بر اساس خدماتی که شرکت ارائه می دهد، متفاوت است زیرا نوع سرویس و خدمات شرکت ها با یکدیگر تفاوت دارد. چون ماهیت این امر از نوع خدمات است، توصیه می کنم به دنبال خدمات ارزان نباشید زیرا قطعا کیفیت خدمات شما را راضی نخواهد کرد.

ادامه مطلب:

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت

طراحی سایت اختصاصی معمولا برای شرکت ها و سازمان هایی انجام می گیرد که قصد دارند خاص بودن خود را در همه جا به نمایش بگذارند. وب سایت ها در هنگام طراحی بر اساس یک قالب انجام می گیرد که بستگی به سلیقه مشتری دارد و معمولا شرکت های طراحی وب چندین قالب آماده را در اختیار مشتری قرار می دهند تا او بتواند از بین آن بر اساس سلیقه خود یکی را انتخاب کند. این قالب ها از نظر رنگ، نوع طراحی و کاربرد متفاوت هستند و مالک سایت می تواند بر اساس سلیقه، نوع کاربرد و مخاطب سایت یکی را انتخاب کرده و تغییرات کوچکی را در آن لحاظ کند. این نوع طراحی را، طراحی با قالب های آماده می گویند.

ادامه مطلب:

10 ایده خلاقانه طراحی وب برای کمک به زمانی که گیر کرده اید

طراحی سایت

اگر بخواهید تمام ایده های طراحی وب را از خودتان ارائه دهید قطعا با شکست روبرو خواهید شد. دلایل زیادی برای آن وجود دارد. کار تکراری، کار بیش از حد و موارد دیگر. برای یافتن ایده های جدید، به رویکردهای جدید نیاز دارید. کشف کنید که کجا و چگونه ایده های جدید طراحی وب را پیدا کنید. دلایل زیادی وجود دارد که چرا شما ممکن است در یک پروژه گیر کرده باشید. شاید مشتری اخیر شما در مورد آنچه که می‌خواهد نتواند با شما به صورت فنی صحبت کند. و در نهایت شما نمی‌دانید از کجا شروع کنید. یا، شاید پس از مدت طولانی کار بی وقفه، احساس خستگی و منبعی برای الهام پیدا نکنید. گاها وب‌ سایت‌هایی را برای همان نوع از مشتریان طراحی کرده‌اید و فرصتی برای تمرین خلاقیت خودتان ندارید. دلیل هر چه که باشد، زمانی که وظیفه شما خلاق بودن است، احساس گیر افتادن بسیار رایج می شود. اما، تا زمانی که فرآیندی برای کمک به ایجاد ایده‌های طراحی وب جدید دارید، می‌توانید موانع پیش روی خود را از بین ببرید. در این مقاله، ما قصد داریم به 10 کاری که می‌توانید برای تقویت خلاقیت خود انجام دهید، همراه با منابعی که می‌توانید برای دفعه بعد که به آن نیاز داشتید، هدف گذاری کنید، بررسی کنیم.

ادامه مطلب:

طراحی سایت و استفاده از تصاویر

طراحی سایت

طراحی سایت بدون استفاده از تصاویر، عملا کاربرد زیادی ندارد. به ندرت می توان سایتی را دریافت که در آن از تصاویر برای نمایش بهتر محتوا ها استفاده نشده باشد. هرچند گاهی وب سایت هایی را می توان یافت که کاملا متنی باشند. برای بیان بهتر و درک موضوع می توان گفت متن ها، مقالات و شرح محصولات در وب سایت مانند ستون های یک ساختمان هستند و تصاویر در آن مانند نمای یک ساختمان کمک زیادی به هویت بصری وب سایت می نماید. وب سایت بدون استفاده از تصاویر بی روح و سرد خواهد بود. برای بهینه تر کردن گرافیک سایت و درک بهتر محصولات و خدمات ارائه شده توسط شما، تصاویر می توانند بسیار گویا باشند. هرچند برای محصولات و خدمات ارائه شده استفاده از یک جدول مشخصات فنی و عملکردی لازم است ولی وجود یک تصویر گویا از محصول قطعا تاثیر زیادی در بازخورد مشتریان خواهد داشت.

ادامه مطلب:

ترند کلمات کلیدی وب سایت

طراحی سایت

در هنگام طراحی سایت باید نکات مختلفی را در نظر داشته باشید. یکی از موارد مهم و کلیدی که تاثیر زیادی در سئو سایت شما دارد و می تواند بازدیدکنندگان زیادی را به سمت وب سایت شما هدایت کند، ترند کلمات کلیدی است. کلمات کلیدی که ما در ذهن خود داریم باید به بهترین شکل آن استفاده شود. اگر شما یک فرد تکنیکال و فنی باشید، رعایت کردن این اصل بسیار ضروری است زیرا بسیاری افراد بدون در نظر گرفتن ترند ( محبوبیت) کلمات کلیدی اقدام به طراحی سایت می کنند و بازخورد ضعیفی از آن می گیرند.

ادامه مطلب:

طراحی سایت و آینده دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایتدنیای دیجیتال مارکتینگ افق های جدیدی را به سمت کسب و کار ها در همه جای جهان گشوده است. میزان نفوذ دیجیتال مارکتینگ در کشور های مختلف جهان متفتاوت است. در کشور های پیشرفته یا جهان اول که منبع تولید فناوری هستند، میزان نفوذ اینترنت و دیجیتال مارکتینگ بسیار بالاست. و مردم بسیاری از اطلاعات فنی محصولات و شرکت های ارائه دهنده محصولات را از طریق اینترنت و وب سایت های اینترنتی انجام می دهند و در بسیاری از موارد خرید های خود را نیز از این طریق به انجام می رسانند. این ها دارای قوانین مشخصی در حوزه دیجیتال مارکتینگ هستند و خریدار با اطمینان خاطر اقدام به خرید آنلاین می کند.

ادامه مطلب:

انتخاب بهترین طراح سایت

طراحی سایت

طراحی سایت موضوعی است که برای بسیاری از افراد و شرکت ها دارای اهمیت زیادی است و انتخاب فرد یا تیم مناسب برای این کار بسیار مهم است. اما مشکل اساسی اینجاست که شما چگونه باید یک فرد یا تیم طراحی مناسب را انتخاب کنید و برای این کار توجه به چه نکاتی ضروری است.

ادامه مطلب:

طراحی وب سایت برای صادرات

طراحی سایت

در دنیای دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت اولین گام برای ورود این حوزه است. طراحی وب سایت برای صادرات محصولات و خدمات باید به گونه ای باشد که ساختار ها و ملزومات بین المللی بصورت کامل رعایت گردد تا بتوان از مزایای این بازار بهره برد. اولین و مهم ترین ویژگی، استفاده از چند زبان در وب سایت است. برای ورود به بازارهای جهانی در حوزه دیجیتال مارکتینگ استفاده از یک سایت چند زبانه اولین و بارزترین ویژگی است. با توجه به محدوده فعالیت و بازار سنجی، استفاده از زبان های انگلیسی، فرانسه، عربی، چین و اسپانیایی باید در نظر گرفته شود. حال اگر بازار هدف، اروپا و آمریکای شمالی باشد، انگلیسی و فرانسه دارای اولویت بالا بوده و در صورتی که آمریکای جنوبی بازار هدف در نظر گرفته شود، اسپانیایی را می توان یک اولویت در نظر گرفت.

ادامه مطلب:

طراحی سایت برای کسب و کار ها

طراحی سایت

طراحی سایت یکی از کسب و کارهایی است که برای هر کسب و کاری ضروری است. کسب و کار ها به دنبال توسعه سهم خودشان از بازار هستند و برای انجام این کارهای مختلف مهمی انجام می دهند و تبلیغات خود را به شیوه های مختلف و در مکان های مختلف نمایش می دهند. با توجه به اینکه در تبلیغات های دنیای مجازی بیشترین اشاره به گسترش فضای کسب و کار دیجیتال است و همیشه صحبت ها از کسب و کار های جهانی به میان می آید و دسترسی پذیری از همه جای دنیا یک بحث روزانه است. این امر باعث گردیده تا اکثر کسب و کار های کوچک دنیای وب و جوامع مجازی را برای خود مناسب نبینند و هیچ تلاشی برای ورود به آن نکنند.

ادامه مطلب:

زبان برنامه نویسی COBOL ساختار و جایگاه آن

طراحی سایت

COBOL مخفف Common Business Oriented Language است. COBOL یکی از زبان های شی گرا می باشد. کامپایلر یک برنامه کامپیوتری است که سایر برنامه های کامپیوتری نوشته شده به زبان سطح بالا را می گیرد و آنها را به زبان ماشین، که کامپیوتر می تواند آن را درک کند، تبدیل می کند. COBOL داده ها را از یک فایل یا پایگاه داده دریافت می نماید، پردازش خواسته شده را انجام می دهد و در نهایت خروجی تولید می کند. در رابطه با توضیحات فوق، فرض می‌کنیم که کامپایلرها از یک زبان برنامه‌نویسی سطح بالا، مانند COBOL، برای ایجاد یک برنامه اجرایی برای استفاده در برنامه‌های میزبانی مرکزی، شاید برای اجرای کارهای پردازش خوشه ای یا تراکنش در مقیاس بزرگ، کدها را دریافت کرده و به زبان ماشین ترجمه و تبدیل می‌کنند.

ادامه مطلب:

صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 صفحه بعد