x تبلیغات
طراحی سایت

طراحی سایت با قالب های آماده

طراحی سایت

طراحی وب سایت زیبا و کاربر پسند باعث رونق زیادی در کسب و کار شما می شود. طراحی پوسته سایت ربطی به امکانات و سیستم بک اند سایت ندارد و شما باید یک سایت زیبا با طراحی مناسب برای کسب و کار خود داشته باشید. برای طراحی قالب زیبا و کاربر پسند استفاده از یک گرافیست برای طراحی عناصر و ترکیب رنگی نیاز است که این خود باعث می گردد هزینه طراحی شما بیشتر گردد. شرکت های طراحی وب برای رفع این مشکل اقدامات فراوانی را انجام داده اند و روش های گوناگونی را برای بهینه سازی شیوه های خود اجرا کرده اند. در این میان استفاده از قالب های طراحی شده آماده توانسته است کمک زیادی به حل این مشکل نماید. قالب های آماده در طراحی وب سایت باعث می گردد تا شما به سادگی طرح نهایی وب سایت خود را مشاهده کرده و برای بخش های مختلف آن تصمیم گیری نمایند.

ویژگی های استفاده از قالب آماده

1- هزینه کمتر طراحی وب سایت: انتخاب قالب آماده شما هزینه کمتری بابت گرافیست و تبدیل گرافیک طراحی شده به html پرداخت خواهید کرد. زیرا این هزینه بین کاربران این قالب تقسیم شده است.

2- مشاهده طرح نهایی: شما با انتخاب قالب آماده طرح نهایی وب سایت را در همان ابتدای کار مشاهده می نمایید.

3- تمرکز در محتوا: با انتخاب قالب حجم زیادی از گزینه ها ریز گرافیکی و بصری از دغدغه شما خارج شده و فرصت بیشتری برای تمرکز بر محتوا خواهید داشت.

4-تنوع در انتخاب: شرکت های طراحی وب سایت تنوع زیادی در طرح و رنگ قالب های آماده ایجاد می کنند تا پاسخگوی سلیقه های مختلف مشتریان باشند. با انتخاب قالب آماده شما ایده های گرافیکی زیادی را مشاهده خواهید کرد که نتیجه تفکر و سلیقه افراد مختلف است.

منبع:

طراحی سایت و شروع استارتاپ نرم افزاری

طراحی سایت

طراحی سایت اولین قدم در شروع بسیاری از کسب و کارهاست. استارتاپ ها به عنوان مفهومی قدیمی با واژه های نو ظهور بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. هر کسب و کاری را در ابتدای امر می توان یک استارتاپ نامید و این مفهوم لزوما با تکنولوژی های مدرن ترکیب نشده است. تعاریف مختلفی از استارتاپ وجود دارد همه آنها درست هستند و از جنبه های مختلفی به موضوع استارتاپ می پردازند. ولی موضوعاتی که در شروع یک کسب و کار باید به آنها دقت داشت شامل موضوعات گسترده با تخصص های گوناگون است. از زمان شروع استارتاپ گرفته ( بسیاری از استارتاپ ها به دلیل اینکه در زمان و مکان درست شروع به کار نکرده اند شکست می خورند) تا موضوعات فنی، روانشناسی، جامعه شناسی و ... در این مقاله ما قصد داریم در خصوص موضوعات فنی برای راه اندازی یک استارتاپ نرم افزاری صحبت کنیم. امروزه به دلیل رشد سریع وسایل ارتباطات جمعی و نفوذ زیاد اینترنت در جامعه و دسترسی افراد به این شبکه حرکت کسب و کار ها به سمت حوزه های نرم افزار و اپلیکیشن بسیار زیاد شده است. کسب و کار هایی که به صورت روزمره مشغول به کار بودند، تلاش می کنند تا ورود به حوزه اپلیکیشن ها، ساختار های کسب و کار خود را در فضای آنلاین ایجاد نمایند و از طریق فروش اینترنتی کالا و خدمات خود را ارائه نمایند. اپلیکیشن های طراحی شده برای این منظور سعی دارند روش های ساده ای برای ارائه خدمات به کاربران ایجاد نمایند. برای طراحی نرم افزار یا همان اپلیکیشن استارتاپ شما باید فرآیند های زیر را انجام دهید تا تیم نرم افزاری که قصد تولید نرم افزار را دارند با ساختار و شکل کلی آن آشنایی کامل داشته باشد.

1- نحوه ورود کاربران به اپلیکیشن را مشخص کنید. لیست اطلاعاتی که هر کاربر باید وارد کند را مشخص کنید. این لیست را طولانی نکنید فقط اطلاعات ضروری کاربر را دریافت نمایید و سایر اطلاعات را بصورت اختیاری در تکمیل پروفایل قرار دهید. نحوه ورود کاربر را مشخص کنید. مثلا ورود با نام کاربری و رمز عبور است یا ورود شماره همراه و دریافت پیامک کد ورود.

2- نحوه عملکرد اپلیکیشن را مشخص نمایید. کاملا مشخص نمایید که کاربران دریافت خدمات چه گام هایی را باید طی کند چه محتوا و فرم ها را باید ارسال کنند و روش انتخاب و ارسال آنها چگونه است. بعد از ثبت سفارش چه فرآیندی طی خواهد شد.

3- مدل کسب درآمد خود را مشخص کنید. مشخص نمایید که چگونه و از چه طریقی کسب درآمد خواهید کرد. خدمات شما با هزینه است یا رایگان.

4- بازا هدف خود را مشخص نمایید. طراحی نرم افزار بدون توجه به بازار هدف اشتباهی مهلک است و باید قبل از طراحی نرم افزار به بازار هدف توجه کافی کرد.

منبع:

طراحی سایت خبری

طراحی سایت

اخبار و رویداد های سیاسی، اقتصادی و تکنولوژی، علاقه مندان زیادی دارد و بیشتر افراد جامعه پیگیر این اخبار و رویداد ها هستند. از زمان های گذشته روزنامه ها و محلات، وظیفه اطلاع رسانی را به عهده داشتند. ظهور رادیو و تلویزیون، انقلابی در سرعت انتشار اخبار بود و در کنار روزنامه ها و مجلات، وظیفه انتقال اخبار را به عهده داشتند. این شیوه های انتقال اخبار و اطلاعات علاوه بر آسیب زیاد به محیط زیست، روند کندی در انتقال اطلاعات و مشکلات زیادی در نگهداری و بازیابی اخبار و اطلاعات داشته اند. با ظهور فناوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه شبکه جهانی اینترنت وب سایت خبری عمومی و تخصصی شروع به انتشار اخبار و رویداد ها کرده و پوشش خبری مناسبی را از کل دنیا فراهم کرده اند.

 

ادامه مطلب:

طراحی سایت با وب اور (افزودن پست)

طراحی سایت

اژول پست جهت نمایش پست ها و مقالات علمی و اخبار در وب سایت های سازمانی استفاده می شود. در هنگام طراحی سایت می توان از این ماژول ها برای ویژگی های دیگری از جمله نمایش رزومه اعضا و تیم و یا هر کاربری دیگری استفاده کرد. این ماژول پر کاربردترین ماژول در سیستم سایت ساز وب اور است. ویژگی مهم پست ها در سایت ساز وب اور، مدیریت خودکار تصاویر در آن است. هنگام پست در سایت ساز، تصویر در هنگام ثبت پست به اندازه ای که در تنظیمات مقدار دهی شده است دو عکس در دو سایز مختلف ایجاد می شود. به این نکته توجه کنید عکس از مرکز تصویر داده شده بریده می شود و سیستم عکس ها را کشیده و یا فشرده نمی کند.

افزودن پست خبر

برای ایجاد پست جدید مراحل زیر را انجام دهید.

  1. وارد قسمت منو ها شوید
  2. بخش محتوا را باز کنید
  3. وارد قسمت «پست» یا «پست خبری» شوید
  4. زبان و نسخه مورد نظر خودتان که قصد ثبت پست در آن دارید را انتخاب کنید
  5. در صورت نیاز می توانید اندازه عکس ها از قسمت «تنظیمات» ویرایش نمایید ( بهتر است این بخش را به عهده طراح سایت قرار دهید و اگر پستی قبلا داشته اید بهتر است مقادیر این بخش را تغییر ندهید)

در این بخش لیست پست های قبلی را مشاهده خواهید کرد و می توانید آنها را ویرایش و یا حذف کنید

مراحل ایجاد پست جدید

  1. گزینه «جدید» را انتخاب کنید
  2. خلاصه عنوان : عنوانی است که در برخی از سایت ها در بالای عنوان اصلی نمایش داده می شود
  3. عنوان : عنوانی است که هم برای عنوان پست و هم عنوان صفحه ای که در آن نمایش داده می شود استفاده می شود.
  4. کلمات کلیدی : کلماتی هستند که حتما باید در متن شما موجود باشند. کلمات کلیدی به بخش کلمات کلیدی صفحه بصورت خودکار اضافه می شود.
  5. توضیحات :این بخش در اصل یک توضیح کوتاه در مورد مقاله یا خبری است که در پست قرار است نمایش داده شود افزوده می شود.
  6. متن پست : در ویرایشگر متن می توانید متن مورد نظر خود را وارد کنید. این متن، متن اصلی مقاله یا خبر شماست.
  7. عنوان منبع و مرجع منبع : اگر مقاله شما دارای منبع آنلاین است می توانید در این دو بخش عنوان و لینک اینترنتی آن را وارد کنید.
  8. انتخاب : در این بخش می توانید یک تصویر برای مقاله یا خبر خود انتخاب کنید. این تصویر در لیست مقالات وب سایت و با لیست خبر های وب سایت نمایش داده می شود
  9. زمان نمایش : زمان نمایش شامل تاریخ و ساعت شروع نمایش و تاریخ و ساعت پایان نمایش است. اگر برنامه زمانی برای نمایش مقاله یا خبر خود ندارید، این فیلد ها را خالی رها کنید
  10. گزینه «اضافه» را کلیک کنید
  11. منبع:

مراحل طراحی سایت موفق

طراحی سایت

قبل از شروع هرکاری باید پلن و برنامه مشخص برای اجرای آن طرح ریزی نمایید. وب سایت موضوع مهمی برای توسعه دیجیتال مارکتینگ شماست. اگر تجربه طراحی سایت را ندارید حتما با یک متخصص در این حوزه مشورت نمایید. در طراحی استراتژی باید دسته بندی محصولات و خدمات به گونه ای باشد تا کاربران سایت به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند. مطالب صفحه نخست، موضوعات مطرح شده بصورت گرافیکی در اسلایدر، محصولات و خدمات ارائه شده در صفحه نخست و مواردی است که باید قبل از اقدام در مورد آنها فکر کرده و در مورد اجرای آنها برنامه ریزی نمایید.

ادامه مطلب:

طراحی سایت برای کسب و کار ها

طراحی سایت

طراحی سایت یکی از کسب و کارهایی است که برای هر کسب و کاری ضروری است. کسب و کار ها به دنبال توسعه سهم خودشان از بازار هستند و برای انجام این کارهای مختلف مهمی انجام می دهند و تبلیغات خود را به شیوه های مختلف و در مکان های مختلف نمایش می دهند. با توجه به اینکه در تبلیغات های دنیای مجازی بیشترین اشاره به گسترش فضای کسب و کار دیجیتال است و همیشه صحبت ها از کسب و کار های جهانی به میان می آید و دسترسی پذیری از همه جای دنیا یک بحث روزانه است. این امر باعث گردیده تا اکثر کسب و کار های کوچک دنیای وب و جوامع مجازی را برای خود مناسب نبینند و هیچ تلاشی برای ورود به آن نکنند. اکثر کسب و کار های کوچک به این فکر می کنند که حضور در کسب و کار ها در فضای مجازی نیازمند یک تیم بزرگ و یک ساختار نظام مند در کسب و کار با کلی نیرو، تجهیزات و سرمایه است و این عاملی است که همیشه خود را از این فضا به دور نگه می دارند. در حالی کسب و کار های کوچک، خدماتی به مشتریان ارائه می دهند می توانند با حضور در فضای مجازی و استفاده از تکنیک های بازاریابی گوشه ای از قابلیت های این فضا نیز بهره ببرند.

ادامه مطلب

طراحی سایت وکلا

طراحی سایت

بسیاری از افراد سوالات حقوقی زیادی دارند و به دنبال پاسخ های مناسب و صحیح برای آنها هستند. راحت ترین راه برای جستجوی پاسخ سوالات حقوقی، فضای اینترنت است که در آن می توان پاسخ بیشتر سوالات را یافت و با افراد جدید که دانش و تخصص در این زمینه را دارند آشنا شد. وکلا و حقوق دانان با ارائه پرسش و پاسخ های حقوقی در وب سایت های شخصی و یا شرکت ها و دفاتر حقوقی خودشان می توانند به معرفی خود و یا مجووعه ای که در آن فعالیت می کنند بپردازند

ادامه مطلب:

نقش طراحي سايت جوامع مجازي در تحقق اهداف ديجيتال ماركتينگ

طراحي سايت

بسياري از افراد سوالات حقوقي زيادي دارند و به دنبال پاسخ هاي مناسب و صحيح براي آنها هستند. راحت ترين راه براي جستجوي پاسخ سوالات حقوقي، فضاي اينترنت است كه در آن مي توان پاسخ بيشتر سوالات را يافت و با افراد جديد كه دانش و تخصص در اين زمينه را دارند آشنا شد. وكلا و حقوق دانان با ارائه پرسش و پاسخ هاي حقوقي در وب سايت هاي شخصي و يا شركت ها و دفاتر حقوقي خودشان مي توانند به معرفي خود و يا مجووعه اي كه در آن فعاليت مي كنند بپردازند

ادامه مطلب:

طراحي سايت گردشگري

طراحي سايت

صنعت گردشگري يكي از صنايع پر سود در جوامع امروزي است. توسعه زياد صنعت گردشگري و توريسم، بي شك مديون توسعه فضاي مجازي و افزايش كاربران آن است. با توسعه فضاي مجازي، ظهور پر قدرت سياست هاي حوزه گردشگري و اپليكيشن هاي گردشگري ميزان آشنايي و اطلاعات مردم از فضاها و فرصت هاي گردشگري گرديده است. اين فضاي توسعه يافته جديد مي تواند گام بزرگ و موثري در توسعه هر چه بيشتر صنعت گردشگري باشد. صنعت گردشگري توريسم، فضاي توسعه بسياري پيش رو دارد و مي تواند بسيار بيشتر از گذشته توسعه يابد. توسعه صنعت گردشگري در حوزه هاي مختلفي همچون طبيعت گردي، گردش آثار باستاني، كوهنوردي و كوه پيمايي، گردش هاي طبيعت و گشت ها صورت مي پذيرد.

ادامه مطلب:

استراتژي وب سايت و نرم افزار

طراحي سايت

طراحي وب سايت براي كاربرد هاي مختلف نيازمند استراتژي هاي متفاوتي است. اگر شما نيازمند وب سايتي براي معرفي خود و يا خدمات و محصولاتتان هستيد، قطعا استراتژي متفاوتي نسبت به افرادي كه قصد شروع يك كسب و كار كاملا آنلاين را دارند پيش رو خواهيد داشت. داشتن استراتژي درست و مناسب قبل از آغاز كار، قطعا مي تواند موفقيت هاي زيادي را براي شما رقم بزند. يكي از مهم ترين استراتژي ها، انتخاب پلتفرم مناسب براي انتشار اطلاعات است. در فضاي ديجيتال ماركتينگ پلتفرم هاي مختلفي براي انتشار و يا جمع آوري داده ها وجود دارد و اين پلتفرم ها بر اساس نوع كاربرد با يكديگر متفاوت هستند.

ادامه مطلب:

صفحه قبل 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 صفحه بعد