x تبلیغات
طراحی سایت

چگونه آژانس های بازاریابی دیجیتال می توانند از NFT استفاده کنند

طراحی سایت

چگونه آژانس های بازاریابی دیجیتال می توانند از NFT استفاده کنند؟ توکن‌های غیرقابل تعویض NFT به سرعت بازار دیجیتال را اشغال می ‌کنند، زیرا هنرمندان، نوازندگان و سایر سازندگان در تلاش برای احراز هویت آثار مجازی خود هستند. رسانه ها و کارآفرینان دیجیتالی مانند گری واینرچوک از تبدیل شدن NFT ها به "چیز بزرگ بعدی" از نظر ردیابی مالکیت دارایی های دیجیتال ابراز خوشحالی می کنند. در این وبلاگ، Signature W Studio به بررسی این موضوع می پردازد که NFT دقیقا چیست و چگونه آژانس های بازاریابی می توانند از آنها برای ردیابی بهتر دارایی های مجازی در بلاک چین استفاده کنند. NFT چیست و چگونه کار می کند؟ از نظر اقتصادی، دارایی قابل تعویض واحدی است که می توان آن را مبادله کرد، مانند پول. به عنوان مثال، اگر یک اسکناس 20 دلاری دارید، می توانید آن را با دو اسکناس 10 دلاری مبادله کنید و برای معامله فقیرتر نباشید. در مقابل، دارایی غیر قابل تعویض دارایی است که آنقدر منحصر به فرد است که نمی توان آن را با چیز دیگری مبادله کرد. چنین نمونه‌ هایی می‌تواند شامل قوطی‌های سوپ کمبل اثر اندی وارهول یا شب پرستاره اثر ونسان ون گوگ باشد: این آثار هنری ممکن است کپی شده یا به صورت چاپی فروخته شوند، اما تنها یک اصل وجود دارد. به این ترتیب، یک NFT به عنوان نسخه "اصلی" یک دارایی دیجیتال در نظر گرفته می شود. داشتن NFT به عنوان گواهی مالکیت عمل می کند که در بلاک چین ثبت می شود. جعل دفتر کل بلاک چین غیرممکن است زیرا توسط هزاران رایانه در سراسر جهان نگهداری می شود. NFT ها حتی می توانند حاوی قرارداد های هوشمند باشند که به هنرمندان امکان می دهد برای فروش آتی توکن، حق امتیاز دریافت کنند.

ادامه مطلب:

چگونه یک استراتژی جامع خدمات مشتری ایجاد کنیم

طراحی سایت

این یک ضرب المثل قدیمی در دنیای تجارت است که "مشتری پادشاه است". خدمات خوب به مشتریان، سنگ بنای افزایش و حفظ سودآوری در نظر گرفته می ‌شود - و اینجاست که تیم خدمات مشتری منتخب شما وارد می‌ شود. یک تیم خدمات مشتری خوب می ‌تواند شهرت شرکت شما را بالا ببرد، مشتریان را جذب و حفظ کند و به گسترش نگرش مثبت در مورد کمک کند. نام تجاری شما خدمات خوب به مشتریان، مشتریان را تشویق می ‌کند تا بازگردند و تجارت بیشتری با شما انجام دهند و به ایجاد پایگاهی وفادار برای رشد شرکت شما کمک می‌کند. همچنین برای حفظ کارمندان خوب است - کارمندانی که می بینند شرکت آنها روی رفتار خوب با مشتریان و ایجاد احساس ارزشمندی در آنها متمرکز است، آنها به احتمال زیاد در شرکت باقی می مانند و ارزش های آن را به اشتراک می گذارند. اما ارائه خدمات خوب و عالی به مشتریان بیش از داشتن نمایندگانی با نگرش مثبت و سیاست بازگشت بدون دردسر است (اگرچه این موارد هنوز مهم هستند). اگر می‌ خواهید خدمات مشتری خود را به سطح بالاتری ببرید، به یک استراتژی جامع و کامل نیاز دارید. در حالت ایده آل، استراتژی خدمات مشتری شما باید با استراتژی بازاریابی شما مطابقت داشته باشد تا از هر دو نهایت استفاده را ببرید. چرا به یک استراتژی جامع خدمات مشتری نیاز دارید؟ چند دلیل وجود دارد: اول، هزینه بالای جذب مشتریان جدید را در مقایسه با هزینه حفظ آنها در نظر بگیرید. اکثر مشتریان تجارت با یک شرکت را متوقف می‌کنند، زیرا احساس می ‌کنند با آن شرکت بد رفتار می ‌شود – و در مورد آن به دیگران خواهند گفت. در عصر رسانه های اجتماعی و پست های ویروسی، این می تواند عواقب فاجعه باری داشته باشد. و مشتریان جدید 5 تا 10 برابر هزینه به دست آوردن هزینه دارند، همانطور که مشتریان وفادار هزینه حفظ می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، هدف همیشه باید این باشد که مشتریان احساس ارزشمندی کنند. مشتریان باارزش مدام برمی گردند، و ممکن است علیرغم پیشنهادات بهتر رقبا، این کار را انجام دهند. به این موضوع فکر کنید: ارجاع یک مشتری وفادار برای شما هیچ هزینه ای ندارد. لازم نیست در بودجه برای آن جا خالی کنید. یک مشتری وفادار و خوشحال به دیگران می گوید که چگونه احساس ارزشمندی و قدردانی کرده اند و اساساً سفیران شما خواهند شد و به شما تبلیغات رایگان می دهند. استراتژی خدمات مشتری شما باید با این هدف بسیار خاص در ذهن شروع شود - ایجاد مشتریان وفادارتر و حفظ مشتریانی که دارید. یکی دیگر از دلایل عالی برای داشتن یک استراتژی جامع خدمات مشتری: ایجاد هماهنگی و هم افزایی در کسب و کار شما. وقتی یک استراتژی مدون، توضیح و درک می شود، همه می دانند که در کجا قرار دارند. نقش های کارمند به وضوح تعریف شده است، و فرآیندی وجود دارد که کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که روابط مشتری به خوبی پیش می رود و مسائل به موقع حل می شوند. 

ادامه مطلب«

نمونه های منوی کشویی الهام بخش طراحی وب سایت و موبایل

طراحی سایت

آیا نمی دانید منوهای کشویی عالی چه شکلی هستند؟ این فهرست از نمونه‌های کشویی عالی را از طراحی وب سایت بررسی کنید و برای احساس الهام گرفتن آماده شوید! منوهای کشویی در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند. می توانید آنها را در منوهای ناوبری بزرگ و پر زرق و برق یا در اشکال کوچک و ساده پیدا کنید. بنابراین ویژگی‌های مشترکی که در نمونه‌های منوی کشویی خوب به اشتراک گذاشته می‌شوند چیست؟ ما این لیست از برخی از طراحان طراحی وب سایت را گردآوری کرده‌ ایم که منوهای کشویی خود را به درستی دریافت کرده‌اند، از استفاده هوشمندانه از فضای خالی گرفته تا تعاملاتی که هدفشان بهبود قابلیت استفاده است. ما می دانیم که گاهی اوقات، شروع با یک طراحی وب سایت جدید می تواند سخت ترین مرحله در کل فرآیند نمونه سازی در طراحی وب سایت باشد. امیدواریم این لیست خلاقیت شما را برای شروع فرآیند خلقت خود به ارمغان بیاورد! و بنابراین، بهتر است ابزار نمونه سازی در طراحی وب سایت مورد علاقه خود را در دسترس داشته باشید - برای زمانی که الهام گرفته می شود نمونه هایی از منوی کشویی طراحی وب سایت برای الهام گرفتن از شما 1.طراحی وب سایت Justinmind طراحی وب سایت Justinmind همه چیز در مورد تعاملات کوتاه اما معنی دار، ناوبری آسان و تضاد رنگ زیبا است. نوار پیمایش افقی از منوهای کشویی به منظور سازماندهی پیوندها در دسته ها و رساندن کاربران به جایی که باید بروند استفاده می کند.

ادامه مطلب:

طراحی دکمه برای طراحی وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایل

طراحی سایت

دکمه ها جزء اساسی هر طراحی UX طراحی وب سایت هستند و به این ترتیب، شایسته برنامه ریزی مناسب هستند. برای طراحی کامل دکمه، این قوانین اساسی را بررسی کنید. دکمه در طراحی وب سایت یک عنصر اساسی رابط کاربری است که به شدت بر طراحی وب سایت تعامل شما تأثیر می گذارد. دکمه ها در طراحی وب سایت این قدرت را دارند که کاربران را مجبور به تبدیل، انجام یک عمل کنند. دکمه ها در طراحی وب سایت واسطه ای بین کاربر و محصول هستند و وظیفه دارند مکالمه بین فرد و دستگاه را ادامه دهند. اما چگونه می توانید مطمئن شوید که طراحی دکمه در طراحی وب سایت شما امکان استفاده عالی را فراهم می کند و در عین حال امواج خلاقانه ای را در صفحه نمایش کاربران ایجاد می کند؟ همه چیز در مورد توجه به جزئیات در هنگام استفاده از ابزار نمونه سازی مورد علاقه خود است. در ادامه بخوانید تا دریابید که چگونه بازی طراحی دکمه در طراحی وب سایت خود را ارتقا دهید. فهرست مطالب قوانین اساسی طراحی دکمه در طراحی وب سایت طراحی دکمه موبایل در اپلیکیشن های اندروید و iOS تست طراحی دکمه طراحی وب سایت شما کیت های رابط کاربری که می توانند طراحی دکمه های طراحی وب سایت شما را به سطح بالاتری ببرند قوانین اساسی طراحی دکمه در طراحی وب سایت همه چیز در زندگی دارای چند قانون اساسی است که باید آنها را در نظر گرفت. طراحی دکمه ‌ها در طراحی وب سایت از این نظر معمولی است که به نظر می‌رسد نسبتاً آسان است، اما با عوامل به ظاهر کوچک بسیاری همراه است که طراح باید در نظر بگیرد. اینها دستورالعمل هایی هستند که باید در طراحی UX در طراحی وب سایت بعدی خود دنبال کنید. 1. آن را قابل کلیک به نظر برسانید

ادامه مطلب:

مدیریت نیازمندی ها برای پروژه های طراحی وب سایت و برنامه

طراحی سایت

تئوری پشت مدیریت نیازمندی ها چیست؟ چه مستنداتی باید نگران باشیم؟ برای کشف دنیای مدیریت نیازمندی ها برای پروژه های طراحی وب سایت ، ادامه مطلب را بخوانید. الزامات محصول می تواند یک موضوع نسبتاً ترسناک برای تازه کارها باشد. به هر حال، این موضوع به طراحی وب سایت و همچنین تجارت و مهندسی می پردازد. مدیریت نیازمندی های یک پروژه طراحی وب سایت مستلزم کار سخت، نمونه سازی و آزمایش زیاد و همچنین جلسات طولانی تیم است. اما مدیریت الزامات در هر پروژه طراحی وب سایت به چه معناست؟ این تئوری می گوید "همه چیز را بنویس و از آنجا برو". اما در عمل به چه معناست؟ نقش عقب مانده نیازمندی ها یا یک داستان قدیمی خوب کاربر در جبهه مدیریت نیازمندی های طراحی وب سایت چیست؟ ما نگاهی دقیق‌تر به چهره‌ ای که اغلب اشتباه گرفته می‌شود از طراحی UX طراحی وب سایت ، گذراندن مراحل اولیه جمع‌ آوری داده‌ها و رفتن به روش‌های جایگزین در فرآیند کلاسیک مدیریت نیازمندی‌های طراحی وب سایت خواهیم داشت. شیرجه بزنیم فهرست مطالب مدیریت نیازمندی های طراحی وب سایت چیست؟ فرآیند مدیریت نیازمندی های طراحی وب سایت مستندات مدیریت نیازمندی های طراحی وب سایت مدیریت نیازمندی های طراحی وب سایت چابک

ادامه مطلب:

30 نمونه طراحی وب سایت اثر اختلاف منظر

طراحی سایت

اثر اختلاف منظر در طراحی وب سایت چیست؟ آیا ارزش زمان و سرمایه گذاری را دارد؟ با این مثال ها متوجه شوید! ما می توانیم اثر اختلاف منظر در طراحی وب سایت را به یونان باستان ردیابی کنیم. یا حداقل کلمه "پارالاکس". در یونانی، "Parallaxis" به معنای "تغییر" است و این ستون فقرات اثر اختلاف منظر در طراحی وب سایت است. اما تغییر چه چیزی؟ در فیزیک، اثر اختلاف منظر در طراحی وب سایت به این اشاره دارد که چگونه موقعیت اجسامی که به آنها نگاه می کنید، با توجه به موقعیتی که شما، ناظر، در آن هستید، موقعیت آنها را تغییر می دهد. برای مثال در زندگی واقعی، تصور کنید که در حومه شهر رانندگی می کنید – نه، آرامش بیشتری دارید – شما یک مسافر هستید، عقب نشسته اید و به نرده های کنار جاده خیره می شوید که با سرعت رعد و برق از کنار جاده می گذرد. چند مزرعه دورتر، در افق، متوجه جنگلی می شوید. موقعیت جنگل کندتر از حصار که به ماشین نزدیکتر است تغییر می کند. این اثر اختلاف منظر در طراحی وب سایت در زندگی واقعی است! در این پست، ما به اثر اختلاف منظر در طراحی وب سایت در عمل در در طراحی وب سایت به عنوان یک ویژگی اسکرول و همچنین برخی از بهترین شیوه ها و چند نمونه رادیکال نگاه خواهیم کرد. هرگز فراموش نکنید که می توانید محصولات اختلاف منظر در طراحی وب سایت باورنکردنی خود را با ابزار نمونه سازی Justinmind نمونه سازی کنید. لذت بردن! چگونه پیمایش اختلاف منظر در طراحی وب سایت کار می کند؟ این فقط زمان بود که انسانها با استفاده از پس ‌زمینه ایستا و عناصر متحرک پیش‌زمینه برای ایجاد یک افکت سه‌بعدی جعلی در طراحی وب سایت ، شروع به تقلید دیجیتالی اثر اختلاف منظر در طراحی وب سایت با بازی‌هایی مانند Super Mario Bros کنند. 

ادامه مطلب:

طراحی وب سایت های واکنش گرا 30 مثال و 5 روش برتر

طراحی سایت

طراحی وب سایت ریسپانسیو به ایجاد تجربه کاربری یکپارچه در تمامی پلتفرم ها و دستگاه ها کمک می کند. در اینجا 5 روش برتر و 30 نمونه طراحی وب سایت واکنش گرا آورده شده است. طراحی وب سایت ریسپانسیو باید رویه استانداردی برای طراحان UX طراحی وب سایت باشد. طراحی وب سایت تجربیات کاربری عالی برای کاربران به این معنی است که باید تجربه‌ ای بی‌ نظیر ارائه دهید که نیازهای آن‌ها را برآورده کند – و این نیازها بسته به دستگاهی که استفاده می‌کنند می‌تواند تغییر کند. به همین دلیل است که ذهن خود را در مورد همه چیز طراحی وب سایت واکنشگرا می تواند الهام بخش شما برای ایجاد طرح های طراحی وب سایت بهتر برای افرادی که بیشترین اهمیت را دارند: کاربران طراحی وب سایت شما. ما قصد داریم 30 نمونه طراحی وب سایت واکنش گرا بسیار جذاب را اجرا کنیم تا بتوانید برای شروع ساخت نمونه های اولیه طراحی وب سایت خود الهام بگیرید. ما همچنین در هنگام طراحی وب سایت آنها با ابزار نمونه سازی شما، برخی از بهترین روش ها را بررسی خواهیم کرد. فهرست مطالب طراحی وب سایت ریسپانسیو چیست؟ طراحی وب سایت پاسخگو: 5 روش برتر 30- نمونه طراحی وب سایت واکنش گرا

ادامه مطلب:

برترین آموزش های طراحی وب سایت برای آموزش از راه دور

طراحی سایت

آموزش طراحی وب سایت راهی عالی برای یادگیری در خانه است. این آموزش های برتر را بررسی کنید و افق های خود را گسترش دهید! یادگیری طراحی وب سایت می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. مجموعه‌ ای از کتاب ‌ها و محتوای رایگان موجود در اینترنت وجود دارد، اما مطالعه بدون راهنمایی یک سفر طولانی است. راهنمایی که به شما اشاره می کند که چه چیزی را باید مطالعه کنید، در استفاده موثر از زمان شما کلیدی است، حتی اگر قصد ندارید به دنبال مدرک رسمی کامل در طراحی وب سایت باشید. در آموزش طراحی وب سایت رایگان واد شوید. اینها به تنهایی هیچ کس را به یک طراح طراحی وب سایت تمام عیار تبدیل نمی کنند، اما می توانند شما را با موضوعات مهم آشنا کنند و یک دید کلی به شما ارائه دهند. ابزارهای طراحی وب سایت UI مورد علاقه خود را در دسترس داشته باشید - این آموزش ها در حال الهام بخشیدن به شما هستند. آموزش طراحی وب سایت برای یادگیری 1. فرآیند طراحی وب سایت UX: نحوه ترسیم Wireframes این آموزش مختصر اما شیرین طراحی وب سایت، مقدمه ای فوق العاده برای ترسیم ساختار ساده یک محصول دیجیتال است. که توسط بن برنز به ما ارائه شده است، نحوه ترسیم وایرفریم ها به خوبی کار می کند تا به مبتدیان ایده ای از عوامل مرتبط در ایجاد یک چیدمان خوب و نحوه ورود طراحی UX طراحی وب سایت به pl بدهد.

ادامه مطلب:

5 تاکتیک برای بهبود UXطراحی وب سایت شما در سال 2022

طراحی سایت

تجربه کاربری برای موفقیت هر محصول یا خدماتی حیاتی است و طراحی وب سایت ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. داشتن یک حضور آنلاین خوب به اندازه داشتن یک فروشگاه تمیز و مرتب مهم است. طراحی وب سایت یک کسب و کار چهره آن است. امروزه، کاربران در مورد طراحی وب سایت دانا هستند و انتظار سطح خاصی از پیچیدگی را دارند. همانطور که این نوار بالاتر می رود، بسیاری از مشاغل، به ویژه مشاغل کوچک، ممکن است تحت تأثیر انتظارات برای ارائه یک طراحی وب سایت UX با طراحی خوب احساس کنند. با این حال، بهبود تجربه کاربری آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست و حتی یک تلاش کوچک می تواند به یک مزیت بزرگ تبدیل شود. مشاور طراحی وب سایت اشاره کرده است که افزایش تجربه کاربر می تواند منجر به رتبه بندی جستجوی بهتر، مشتریان بیشتر کسب و کار و افزایش درآمد شود. در پست بعدی، با بحث در مورد پنج مرحله کلیدی که به بهبود UX هر طراحی وب سایتی کمک می کند، به شما کمک می کنیم تا شروع کنید. 1. ارائه محتوای جذاب در طراحی وب سایت ارائه محتوای جذاب کلید یک UX طراحی وب سایت خوب است. امروزه بازدیدکنندگان طراحی وب سایت چیزی بیش از خرید می خواهند. آنها یک تجربه می خواهند یک راه عالی برای رسیدن به این هدف، اتخاذ یک استراتژی محتوای جذاب است. استراتژی‌های محتوای مؤثر بر بیان داستان یک برند با هدف برقراری ارتباط بین یک کسب ‌وکار و مشتری تمرکز دارد. با استراتژی مناسب، محتوا می تواند در هر قالبی مانند پست وبلاگ، وبلاگ یا حتی یک طراحی وب سایت جداگانه ارائه شود. استفاده از محتوا برای ایجاد هویت برند کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان بالقوه اطلاعات بیشتری در مورد اینکه از چه کسی خرید می کنند، دارند. آشنایی باعث افزایش اعتماد می شود. 82 درصد از مصرف‌ کنندگان پس از خواندن محتوای سفارشی به یک کسب‌ وکار بیشتر اعتماد می‌کنند. 2. از Layout در طراحی وب سایت به صورت استراتژیک استفاده کنید وقتی صحبت از سبک‌ ها به میان می ‌آید، بروتالیسم در سال 2022 همچنان در حال افزایش است. Brutalism شامل رویکردی خام و مینیملیستی برای چیدمان ‌ها با تمرکز بر تجربه کاربر است. از طرف دیگر، یک طراحی وب سایت زیبا و هنری می ‌تواند راه طولانی در تثبیت برند شما به عنوان یک رهبر در بازار و یک ریسک ‌پذیر واقعی داشته باشد. اگر می‌ خواهید محافظه ‌کارتر باشید، فکر کردن در مورد اینکه چگونه یک چیدمان می‌تواند به بازدیدکننده طراحی وب سایت کمک کند اطلاعات ارائه‌ شده را درک کند، راهی است که می‌توانید پیش بروید. روندهای دیگری که ظاهر شده اند مینیمالیسم و چیدمان های شبکه شکسته هستند. این روندها همچنین اهمیت کاهش بی نظمی را برجسته می کند، که بعداً در متن با جزئیات بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب:

10 بهترین روش طراحی اپلیکیشن موبایل برای سال 2022

طراحی وب سایت

با ظهور تلفن همراه و اتصال قوی به اینترنت، استفاده از تلفن همراه به شدت افزایش یافته است. طبق گزارشی از اداره تحقیقات Statista، تعداد کاربران تلفن همراه در سراسر جهان امسال به بیش از 3.8 میلیارد خواهد رسید. این نشان می دهد که چگونه استفاده از تلفن همراه به طور تصاعدی در حال افزایش است. با استفاده از تلفن های همراه، برنامه های بیشتری برای اهداف مختلف توسعه و طراحی می شوند. این به کسب و کارها بینشی نسبت به افزایش نیاز به برنامه های تلفن همراه می دهد. این برنامه ها شامل برنامه ناوبری، برنامه های رسانه های اجتماعی، برنامه های چت، برنامه های خواندن، برنامه های بهره وری و بسیاری دیگر می شود. بنابراین برای کسب و کارها ضروری است که به شدت روی دستورالعمل های طراحی اپلیکیشن موبایل سرمایه گذاری و تمرکز کنند. دستورالعمل طراحی UX طراحی وب سایت اپلیکیشن موبایل شامل همه چیزهایی است که تعامل کاربر بر آن استوار است. به عنوان مثال، طراحی اپلیکیشن موبایل شامل ترکیب همکار، طرح ‌بندی و طراحی برنامه، طراحی UI/UX طراحی وب سایت، فرم‌های ثبت نام و ورودی، فونت‌ها و موارد دیگر است. به گفته استیو جابز، "طراحی فقط به ظاهر یا احساس آن نیست، طراحی نحوه عملکرد آن است." اگر کسب‌ وکار شما به توسعه و طراحی اپلیکیشن موبایل می‌پردازد، پس لازم است که برنامه‌های توسعه ‌یافته تجربه کاربری عالی و طراحی خیره‌ کننده را ارائه دهند. اینها ممکن است به شما در توسعه و درک نحوه طراحی یک برنامه تلفن همراه کمک کنند که فوراً موفق باشد: 1. برنامه خود را تعریف کنید: کاربر تصمیم می گیرد برنامه تلفن همراه شما را از فروشگاه برنامه دانلود کند. همانطور که او پس از نصب برنامه تلفن همراه را راه اندازی می کند، صفحه هایی را ارائه دهید که ویژگی ها و عملکرد برنامه تلفن همراه شما را توضیح می دهد. همچنین با صفحه نمایش نحوه استفاده از برنامه را توضیح دهید. شما می توانید حداکثر چهار یا پنج صفحه نمایش طراحی کنید تا برنامه را برای کاربران توضیح دهید. اطمینان حاصل کنید که توضیحات کوتاه و دقیق با تصاویر استفاده شده برای توضیح است.

ادامه مطلب:

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 صفحه بعد